11 Şubat 2010 Perşembe

Banyoyu seviyoruz :)

Banyomuzu düzene soktuk artık. Her akşam aynı saatte hazırlıklarımızı yapı- yoruz. Oda sıcaklığını birazcık arttırıyoruz. Kızımın kıyafetlerini çıkardığımızda banyo yapacağını anlıyor ki, öyle bir seviniyor, o ifade görülmeye değer. Yıkanmayı, suyu çok seviyoruz, çoook...

Veee bıcı bıcı ... Hiç sesi çıkmıyor (maşallah). Hatta küvetten çıkmak bile istemiyor. Ama her keyfin bir sonu var tabi. Kurulama ve yağlama işleminden sonra giydirme var yaaa.., işte o bir sorun. Sevmiyoruz işte, ferah ferah hareket etmek varken giysilere hapsolmak ta neymiş. Giydirdiğimizde biraz zorluk çıkarsa da, anne kucağına beslenmek için geldiğinde işte o zaman bir oooh çekiliyor.

Canım Suden'im benim, babasının bitanesi...

Hiç yorum yok: